Jak můžete dokonale poznat, pochopit a předvídat potřeby zákazníků? Jaké nástroje využijete k tomu, abyste získali důvěru svých zákazníků a vybudovali si s nimi funkční vztah? Odpovědí je správně využívaný CRM systém. Přečtěte si, jak pomocí CRM můžete vylepšit hodnotu vztahu se zákazníkem.
Používáte CRM systém, nebo o jeho implementaci zatím teprve uvažujete? V současné době CRM systémy už dávno vystoupily ze svého stínu pouhé „databáze zákaznických dat a kontaktů“ – pokročilé funkce umožňují personalizovat a přesně cílit marketingové kampaně, předvídat chování vašich zákazníků a celkově zkvalitňovat vztahy se zákazníky. Přečtěte si, jaké js
Ptáte se někdy, jestli se opravdu vyplatí investovat tolik času, energie a financí do budování vztahu se zákazníky? Pokud chcete, aby vaše podnikání dlouhodobě prosperovalo, je komunikace se zákazníky a budování vzájemných vztahů rozhodně dobrou investicí. Zákazník se k vám bude opakovaně vracet a rád vás doporučí svým kamarádům a známým. Pokud si ale nejste jisti, můžete
Používáte CRM systém, nebo se na implementaci CRM teprve chystáte? Proces zavedení CRM není jednoduchý, ale odměnou vám bude funkční systém, který bude sloužit k efektivní komunikaci se zákazníky a jejich udržení a v delším časovém horizontu tedy povede ke zvýšení zisků. Přečtěte si, čemu byste při implementaci CRM měli věnovat pozornost, aby se vám investice do CRM systému co
Nejnovější průzkum mezi více než 1600 profesionály z oblasti sales a marketingu přináší neutěšené výsledky: míra fluktuace zákazníků po celém světě v současnosti přesahuje hodnotu 30 procent. Co stojí za příčinou tak dramatického nárůstu? A jak se můžete fluktuaci zákazníků účinně bránit?
Bitevním polem marketingové války o zákazníky se stává čím dál více online svět. Jak to tak bývá, čím větší tento boj je a čím větší je konkurence, tím více se musí dbát na kvalitu a rozmanitost. Jak v marketingu pronikáme víc do hloubky, musíme dávat také větší důraz na analýzu dat, abychom je mohli využít ve svůj prospěch.
Jak efektivně řídit obchodní tým? Kdyby existovala jedna dokonalá příručka na toto téma, lidé by ušetřili mnoho peněz a času. Nic není ale tak jednoduché, proto také vytvořit něco hodnotného vyžaduje značné úsilí.
Co je CRM systém? Zkratka CRM znamená „Customer Relationship Management“, tedy „řízení vztahů se zákazníky“. Pokud mluvíme o CRM systému, máme na mysli obvykle komplexní informační systém, který slouží k poznávání a udržení zákazníků. V delším horizontu tedy vede ke zvýšení zisků. Čím je CRM systém komplexnější a robustnější, tím je zpravidla náročnější proces jeho zavedení čili implementace.
Co je CRM systém? Jedná se o software pro řízení vztahů se zákazníky. Jeho úspěšná implementace a správné použití vám nejen ušetří čas a prostředky, ale poskytne výsledky, které převáží vaše náklady. Klíčem k úspěchu je však výběr správného CRM systému. Přečtěte si, jak postupovat při výběru CRM, který nebude dírou ve vašem budgetu, ale vystřelí vaše podnikání na novou úroveň.
Zařadili jste vyšší rychlostní stupeň vašeho podnikání a implementovali jste CRM systém, tedy software pro řízení vztahů se zákazníky? Výborně, vykročili jste správným směrem! Při jeho správném použití můžete očekávat reálné zvýšení prodeje. Jak ale takový systém využívat skutečně efektivně a naplno?
91 % firem s 10 a více zaměstnanci používá CRM systém. Podle výzkumu webu Fortune Business Insights do roku 2028 dosáhne hodnoty 128,97 miliardy dolarů. Každý dolar investovaný do CRM vydělá skoro devět dolarů nazpátek (dle společnosti Nucleus Research). Jaký je ale rozdíl mezi CRM šablonovým a personalizovaným? Vyplatí se si za personalizaci připlatit? A jaké konkrétní výhody z toho plynou?
Finanční a bankovní služby musí více než jakékoliv jiné sektory podnikání plně uspokojovat náročná očekávání zákazníků. V tomto odvětví se musíte neustále překonávat a nabízet služby a výhody, které vás odliší od konkurence a vzbudí důvěru ve vaše produkty.
Co je CRM systém? CRM zkratka znamená „Customer Relationship Management“, jde tedy o systém pro správu vztahů s klienty. Nejlepší CRM systémy představují komplexní řešení, které sice ušetří a zefektivní spoustu práce, nejsou ovšem nejlevnější. Existují však i systémy, které doslova nejlevnější jsou – zcela zdarma. Má CRM zdarma smysl, nebo se jedná o past ve formě skrytých nákladů.
CRM systémy, tedy nástroje pro řízení vztahu se zákazníky, se už stávají prakticky nezbytností. Dobré systémy nabídnou celou řadu funkcionalit pro zefektivnění práce i úsporu času, a především pro zlepšení spokojenosti zákazníků. Nejlepší CRM systémy však nabídnou nejen efektivní nástroje a komfortní uživatelské prostředí, ale zaručí zejména bezpečnost firemních i osobních dat vašich zákazníků.
Informační systém CRM (Customer Relationship Management) pro správu vztahů s klienty se stává běžným nástrojem větších společností. CRM pomáhá poznat, pochopit a předvídat potřeby zákazníků. Jak je to ale s CRM u drobných podnikatelů a menších firem (SMB)? Jsou pro SMB CRM systémy oním příslovečným „kanónem na vrabce“, nebo vám pomůže ušetřit čas a prostředky?
Držíte krok s dobou i konkurencí a používáte CRM? Informační systémy CRM (Customer Relationship Management) pomáhají poznat, pochopit a předvídat potřeby zákazníků. Podporují a vylepšují oboustrannou komunikaci mezi firmou a jejími zákazníky. Jedná se o mocné databázové nástroje s řadou funkcí. Které jsou však ty nejpodstatnější?
Už při výběru CRM je dobré brát v potaz jeho možnosti ohledně integrace s jinými podnikovými systémy. Čím větší možnosti propojení, tím větší přehled a efektivita. Proto pokud chcete možnosti CRM využívat naplno, myslete i na jeho integraci. Proč?
Řídit firmu je pořádný zápřah. I když delegujete úkoly a máte pod sebou manažery zodpovídající za různé firemní segmenty, může vám řízení snadno přerůst přes hlavu. Ujistěte se proto, že máte správně nastavené firemní procesy a snažte se je automatizovat. Ušetříte tak sobě i svým podřízeným spoustu času, který můžete věnovat smysluplnějším činnostem. Vše poběží, jak má a nic se nepřehlédne.
Žijeme v době, kdy čas jsou peníze a konkurence v podnikání nezná mezí. Proto je velmi důležité každé zefektivnění práce a optimalizace činností. Pokud se vám to vše podaří, zajistíte si tak stabilitu na trhu a možná i předběhnete konkurenci. Nezáleží na tom, zda řídíte malou firmu nebo jste součástí nadnárodního podniku.
Pořídili jste si před lety CRM systém, ale nyní zjišťujete, že vám už nestačí? Mnoha firmám se stává, že první pořízený CRM systém je jenom takovým zkušebním vzorkem. Když se s ním firma dostatečně sžije, začne teprve zjišťovat, co potřebného mu vlastně chybí. Nastává tedy čas na hledání vhodného nástupce. Jak snadno přejít ze starého CRM na nový, vám poradíme v tomto článku.
Máte data o svých zákaznících, ale nevíte, jak je využít ve svůj prospěch? Samotné shromažďování dat pro společnosti dnes není problém. Jak v nich ale číst? A jak maximálně využít jejich potenciál? Pomocí CRM! V tomto článku vám prozradíme, jak využít CRM ke zvýšení obratu.
Uvažujete o vyzkoušení demo verze SugarCRM, ale obáváte se, že zorientovat se v systému bude obtížné a zdlouhavé? Není třeba mít strach. Uživatelské prostředí SugarCRM je přehledné a orientace v něm snadná. Přesto jsme pro vás připravili návod, aby vaše seznámení s DEMO CRM proběhlo ještě rychleji.
SugarCRM byl jmenován nejlepším prodejcem v Constellation shortlist ™ ️pro automatizaci marketingu B2C pro malé a střední podniky. Jeho výhodou je zapojení umělé inteligence a strojového učení, které mimo jiné vedou k pokročilé automatizaci a kvalitnímu reportování. Čím dalším si vítězství zasloužil?
Sloučit Sugar a LinkedIn vám pomůže Sugar Connector. LinkedIn Sales Navigator je účinný nástroj pro vyhledávání potenciálních zákazníků, který umožňuje prodejním týmům, aby zaměřili a kontaktovali určitou cílovou skupinu.
Říká se, že výsledky jakékoliv analýzy jsou tak přesné, jako jsou přesná data, z nichž analýza vychází. Jinak řečeno, pokud nemáte správné údaje, nemůžete dostat spolehlivý výstup.
Správně nastavená strategie firmy je klíčem k úspěšnému podnikání. Toho nelze docílit bez detailních znalostí skutečných potřeb a chování jednotlivých zákazníků, které lze získat i z historických dat uložených v CRM.
Pro moderní marketing je v dnešní době tvrdé konkurence, více než kdy dříve důležité získávat nové a zároveň si udržovat stávající zákazníky. Základním kamenem každé úspěšné firmy je zákaznická podpora, která hraje velkou roli v tom, zda bude zákazník s nákupem spokojen, či nikoli.
Jedním z odvětví, které by AI technologie mohla ovlivnit nejvíce, je právě moderní marketing, který je založený na porozumění potřebám a preferencím zákazníků a schopnosti efektivně jednat na základě těchto poznatků v reálném čase.
Již od středověku obchodníci a řemeslníci věděli, že tajemství úspěšného podnikání spočívá v navazování a udržování dobrých vztahů se zákazníky. Až do druhé poloviny dvacátého století se nosily veškeré informace v hlavě, ale dnes je promyšlený CRM systém naprostou nezbytností. V tomto článku se dozvíte, jak tento nástroj využít na maximum.
Internet hraje v našich životech stále významnější roli. Využíváme chytrá zařízení, která nás propojí s celým světem během několika sekund. K internetu už se nepřipojují pouze lidé, ale i věci samotné, často zcela automaticky. Samy vyhledávají data a jiná data naopak sdílejí, samy se aktualizují a dokáží komunikovat i mezi sebou.
Skutečně úspěšné podniky při komunikaci se zákazníky personalizují a automatizují. Zní to jako protimluv? Opak je pravdou. Pokud k automatizaci přistoupíte správně, s komunikací šitou zákazníkům na míru vám hodně pomůže.
Chcete efektivněji komunikovat se svými zákazníky, budovat důvěryhodnost své značky a zvýšit prodej? Zlepšete svůj automatický e-mailing. Začněte tím, že se podíváte na 5 tipů, které vám s vytvářením e-mailů pomohou. Pak už stačí jen začít sklízet úspěchy e-mailového marketingu.
Každý podnik vyžaduje unikátní softwarové CRM řešení, které bude reflektovat jeho zaměření a splňovat potřeby vedení i zaměstnanců. Tímto řešením může být právě SugarCRM, které nabízí svým uživatelům vysokou míru přizpůsobení. Zjistěte, v čem všem vám SugarCRM vyjde vstříc.
Leady jsou důležitou součástí internetového marketingu. Ne každý lead však vede k uskutečnění obchodu. Jak tedy poznáte, které leady jsou skutečně kvalitní? To vám prozradíme v našem článku. Dozvíte se navíc, jak leady třídit i jak s nimi úspěšně zacházet.
Tak jako každý rok pro Vás i letos připravujeme zákaznický den, který se uskuteční již 27. 5. 2021 od 14:00. Přijměte naše pozvání a nenechte si ujít ani letošní ročník. Už teď můžeme prozradit, že se máte skutečně na co těšit.
CRM systémy nepodporují pouze marketing a prodej – se správně zvolenými nástroji můžete dosáhnout i větší efektivity výroby. Jak? To se dozvíte v článku. Tak se pusťte do čtení, zjistěte, jaké funkce jsou Vám k dispozici, a optimalizujte svůj výrobní proces.https://www.algocrm.cz/reference/
Kvalitní a promyšlený marketing je jedním z klíčů k úspěšnému podnikání. Tím, že do něj zapojíte CRM systém, můžete jen získat. Jak Vám CRM zvýší prodeje a usnadní budování vztahů se zákazníky? Podívejte na funkce, které v marketingu určitě využijete.
Jak zjistit, jak si vede váš obchodní tým? Je potřeba optimalizovat obchodní proces, nebo všechno funguje, jak má? Podívejte se na statistiky, které byste měli sledovat, aby vaše obchodní pipeline přinášela co nejlepší výsledky.
Zajímá Vás, jak si usnadnit stanovování odměn ve firmě? Chcete své zaměstnance namotivovat a nevíte jak? CRM systém Vám pomůže.
Rozhodli jste se, že zavedete CRM do svého podniku, ale nevíte, jak postupovat? Implementace CRM systému může být poměrně náročná, nenechte se ale odradit. Máme pro Vás několik doporučení, jak se na celý proces připravit.
Spolu s vyvíjejícími se technologiemi se z prodeje stává čím dál tím větší věda. Jakkoliv dobrá cena a kvalita produktu stále představují důležité faktory při jeho prodeji, nejsou to již faktory dostačující. Kvalitní produkt svůj prodej sám bohužel nezajistí.
CRM systémy jsou dnes nezbytnou součástí procesu řízení vztahu se zákazníky. Jaké jsou jejich hlavní funkce, které usnadňují komunikaci a pomáhají budovat dlouhodobé vztahy s klienty? Jaké nástroje by Vámi zvolený CRM systém měl obsahovat? Napovíme Vám v tomto článku.
Hledáte pro svoji firmu ideální CRM? Připravujeme pro Vás průvodce Vašimi možnostmi!
Pokud Vaše společnost stojí před výzvou, zda a jaký CRM systém si pořídit a jak ho vybrat, jistě je pro Vás cena jedním z klíčových faktorů. Obezřetní byste však měli být u řešení nabízených zdarma – často se nemusí jednat o nejvhodnější nabídku z dlouhodobého hlediska a ve finále Vás může stát mnohem víc času a prostředků než byste si přáli.
Představte si, že chcete svým zákazníkům nabídnout to nejlepší, přilákat nové zájemce a vylepšit své služby na maximum. Ale o zákaznících a jejich potřebách toho vlastně moc nevíte. To je situace řady firem, a proto jejich snažení často nedosahuje kýženého výsledku. Právě proto je tady CRM systém, který Vám zajistí dostatek dat a infor