7 nástrojů, bez kterých se Vaše CRM neobejde

CRM systémy jsou dnes nezbytnou součástí procesu řízení vztahu se zákazníky. Jaké jsou jejich hlavní funkce, které usnadňují komunikaci a pomáhají budovat dlouhodobé vztahy s klienty? Jaké nástroje by Vámi zvolený CRM systém měl obsahovat? Napovíme Vám v tomto článku.

1. Správa kontaktů

Každé CRM by Vám mělo dát možnost vytvořit si databázi klientů, dodavatelů, obchodních partnerů nebo zaměstnanců. Díky tomu jsou veškeré informace o kontaktech uloženy přehledně na jednom místě. Nejedná se jen o ukládání základních údajů, jako jsou adresy a telefonní čísla, ale databáze může obsahovat například i data ze sociálních sítí.

Prostřednictvím nástroje správy kontaktů máte vždy aktuální a detailní přehled o svých klientech a obchodních partnerech.

 

2. Kalendář nebo plánovač času

V kalendáři si můžete zobrazit nadcházející schůzky a obchodní jednání. Vy i Váš tým budete mít přehled a snadno si zorganizujete čas.

 

3. Správa obchodů a objednávek

Důležitá je i informovanost o proběhlých, uzavřených a plánovaných obchodech. Váš software měl být schopen poskytnout relevantní údaje o probíhajících obchodech a týmech či zaměstnancích, kteří mají danou záležitost na starost. Pomůže Vám také to, pokud Váš CRM systém rozčlení jednotlivé objednávky na dílčí kroky. Díky tomu získáte přesný přehled, v jaké fázi se objednávky nacházejí.

 

4. Zobrazení historie obchodních vztahů

S výše uvedenými nástroji se pojí i další podstatná funkce, a sice zobrazení historie obchodních vztahů. Nejen, že byste měli mít uchovány kontaktní údaje o zákaznících a probíhajících objednávkách, ale Vaše CRM by mělo uchovávat i informace o proběhlých obchodech s jednotlivými zákazníky. Díky propojení těchto nástrojů se zjednoduší příprava na obchodní jednání i řešení potenciálních problémů. Budete mít totiž k dispozici detailní údaje o zákaznících a jejich minulých i současných objednávkách.

 

5. Vytváření projektů a zadávání úkolů

Pro organizaci práce v rámci společnosti se budou hodit i nástroje k vytváření projektů a zadávání úkolů. CRM by mělo umožnit definování osob, které budou úkol plnit nebo plnění kontrolovat. Práci Vám významně usnadní, když si budete moci zobrazit fáze plnění úkolu spolu s vytvářením a delegováním činností, jež je potřeba v rámci úkolu realizovat.

 

6. Nástroje pro analýzu

Díky dostupným nástrojům pro analýzu vyhodnotíte potřeby zákazníků a získáte přehled, která vaše marketingová řešení fungují a která je naopak potřeba změnit. Prostřednictvím analytických nástrojů Vám dobrý CRM systém také umožní členit zákazníky do různých skupin, což ulehčí marketingovou komunikaci. 

 

7. Nástroje pro automatizaci různých procesů

Ať už se jedná o marketing, prodej, nebo zákaznickou podporu, CRM by Vám mělo poskytnout řadu nástrojů pro automatizaci činností v daných oblastech. Konkrétně se může jednat třeba o provázání smluv a faktur, které Vám umožní jednoduché vygenerování faktur a jejich následné poslání klientovi – vše prostřednictvím CRM. Ušetříte čas a nebudete se muset zdržovat rutinními činnostmi, které jsou pokaždé stejné.

 

CRM nástroj, který tohle všechno umí

Hledáte CRM systém, který ovládá všechny tyto funkce a který Vám maximálně usnadní procesy ve vašem podnikání? Vyzkoušejte SugarCMR, který je přímo navržený ke zvýšení efektivity obchodu a konverzí. Získejte zkušební verzi zdarma a poté se sami rozhodněte, zda chcete v jeho používání pokračovat. Stačí se nám jednoduše ozvat na jeden z uvedených kontaktů.

 

Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci?
Napište nám! kontaktujeme vás obratem, a to nejpozději do 24 hodin.
Zjistěte jak pomůže SugarCRM vašemu podnikání
Partner pro Váš byznys
Světová špička mezi CRM
Možnost integrace
Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci?
Napište nám! kontaktujeme vás obratem, a to nejpozději do 24 hodin.
Vaše zpráva
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.
Vaše data jsou chráněna