Jak a proč do marketingu zapojit svůj CRM systém?

Kvalitní a promyšlený marketing je jedním z klíčů k úspěšnému podnikání. Tím, že do něj zapojíte CRM systém, můžete jen získat. Jak Vám CRM zvýší prodeje a usnadní budování vztahů se zákazníky? Podívejte na funkce, které v marketingu určitě využijete.

1) Správa leadů

Leady jsou potenciální zákazníci Vaší firmy, kteří nějak reagovali na Vaše služby či produkty. Získat je můžete různými způsoby, jako například přes webové formuláře, stažením e-booku, soutěží či pomocí sponzorovaného příspěvku na Facebooku.

CRM systém Vám umožní leady spravovat a usnadní jejich konverzi. Každý lead bude přidělen příslušnému týmu, který uvidí, o jaké produkty se potenciální zákazník zajímal. Kvalitní CRM navíc budete moci integrovat například se službou leady.cz, která slouží k získávání kontaktů z Vašich webových stránek.

Tip: Které další funkce by Vám měl CRM systém nabídnout? Přečtěte si, bez jakých 7 nástrojů se Vaše CRM neobejde.

 

2) Správa kontaktů

Správa kontaktů se může zdát jako banální nástroj, ale opak je pravdou. V CRM si můžete uložit nejen kontakty na klienty, jako je e-mail či telefon, ale i maličkosti o předchozích uzavíraných obchodech, jako třeba že klient vždy vyžaduje nějakou slevu. A právě díky těmto maličkostem si zákazníka můžete získat. CRM za Vás navíc pohlídá, jestli nějaký kontakt nemáte v systému dvakrát.

 

3) Vytváření marketingových kampaní

CRM Vám nabídne i řadu nástrojů na vytváření marketingových kampaní. Umožní Vám hromadné oslovování zákazníků více komunikačními kanály i definování cílové skupiny pomocí segmentačních kritérií.

Kampaně vytvořené s pomocí CRM tak budou mít tu výhodu, že budou lépe zacílené. Nestane se Vám ani to, že byste nabízeli určité zboží těm, kdo si ho již koupili. K dispozici totiž budete mít informace o předchozích nákupech, takže budete přesně vědět, komu co nabídnout.

 

4) Vyhodnocování úspěšnosti marketingu

V CRM softwaru si můžete stanovit sledovaná kritéria, na základě kterých budete vyhodnocovat úspěšnost. V rámci marketingových kampaní sledujte metriky jako počty otevřených e-mailů, prokliky a konverze.

 

5) Konverze zakázek

Součástí úspěchu je i monitorování konverze zakázek. S CRM vysledujete, kde jste prvně získali kontakt na nového zákazníka a jaký marketingový postup byl použit. Porovnávat tak můžete efektivnost jednotlivých postupů a na základě získaných informací optimalizovat budoucí marketingové kampaně.

 

Zaujaly Vás některé funkce, ale ještě váháte? Vyzkoušejte si SugarCRM

Není nad vlastní zkušenost. Přesvědčte se, že se softwarem jako SugarCRM je marketing jednodušší a efektivnější. Sugar CRM Vám nejen nabídne veškeré zmíněné funkce, ale i mnoho dalšího.Neváhejte a vyzkoušejte si demo.

 

 

Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci?
Napište nám! kontaktujeme vás obratem, a to nejpozději do 24 hodin.
Zjistěte jak pomůže SugarCRM vašemu podnikání
Partner pro Váš byznys
Světová špička mezi CRM
Možnost integrace
Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci?
Napište nám! kontaktujeme vás obratem, a to nejpozději do 24 hodin.
Vaše zpráva
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.
Vaše data jsou chráněna