Krok po kroku: Jak se zorientovat v DEMO CRM

Uvažujete o vyzkoušení demo verze SugarCRM, ale obáváte se, že zorientovat se v systému bude obtížné a zdlouhavé? Není třeba mít strach. Uživatelské prostředí SugarCRM je přehledné a orientace v něm snadná. Přesto jsme pro vás připravili návod, aby vaše seznámení s DEMO CRM proběhlo ještě rychleji.

Vše, co potřebujete, najdete na horní liště

Na horní liště můžete najít následující karty či záložky: společnosti, kontakty, obchody, leady, kalendář, reporty, nabídky, dokumenty, e-maily, hovory, schůzky, úkoly, poznámky a předpovědi. Karty jsou uspořádány dle námi uváděného výčtu.

Název vám napoví, co pod danou kartou najdete. U každé karty se navíc nachází šipka směřující dolů, po jejímž rozkliknutí se vám otevře seznam s dalšími možnostmi. Pokud rozkliknete například šipku karty Společnosti, v liště se vám objeví mimo jiné možnost vytvoření nové společnosti nebo jejího importování.

Co skýtá hlavní obrazovka:

  1. Na první pohled uživatel na jednom místě vidí aktivity, které ho v daném období čekají.
  2. Stejně jako pohled na obchodní aktivity v různých fázích – jak si v daném období stojím, co ještě potřebuji udělat k tomu, abych uspěl?
  3. Plná kustomizace z hlediska přístupových práv – jiný pohled z hlediska obchodníka, obchodního manažera či majitele společnosti.
  4. Jednoduché uživatelské nastavení a široká škála možností přizpůsobení.

V jednotlivých kartách se vyznáte díky podobnému designu

Podobný design prostředí jednotlivých karet vám usnadní orientaci. Podívejme se na to, co jednotlivé hlavní karty obsahují.

Společnosti

V kartě Společnosti naleznete přehled veškerých společností uložených v SugarCRM DEMO. Uvidíte seznam jejich jmen a kontaktních informací, ale i například datum vytvoření záznamu o společnosti. Můžete se podívat také na přehled nedávných interakcí s jednotlivými společnostmi.

Karta společnost tedy:

1. Nabízí pohled na zákazníka ze všech potřebných úhlů na jednom místě:

  • základní a doplňující informace včetně všech důležitých kontaktů,
  • pohled obchodní (výsledkový a co je tzv. ve hře),
  • a také z hlediska aktivit – schůzky, telefonáty, emailu, minulé i budoucí…

2. Zobrazuje kompletní historii na jednom místě.

3. Umožňuje jednoduchou orientaci i předání v případě personální změny.

4. Generuje grafické výstupy (dashboardy vpravo) – jednoduše upravitelné uživatelem.

5. Chrání přístup k citlivým údajům společnosti – konkrétní osoba (obchodník) vidí jen to, co má přímo dovoleno, včetně (ne)možnosti exportu dat či logování jednotlivých aktivit v rámci CRM.

Kontakty

Ve složce kontaktů najdete detailní informace o uložených kontaktech a jejich interakcích na sociálních sítích. Kliknutím na kontakt si pak zobrazíte doplňující informace jako nedávné schůzky, úkoly, hovory a další.

Obchody

V kartě obchody najdete obchody s jednotlivými společnostmi. V několika sloupcích se vám zobrazí název obchodů a společností, stav obchodů, pravděpodobný zisk a řada dalších. K jednotlivým obchodům můžete navíc přiřazovat, o jaký typ obchodu se jedná.

Leady

Funkce Leady vám umožní třídit leady a vyselektovat cílovou skupinu dle vašich kritérií. Díky přehlednému grafickému zobrazení navíc snadno porovnáte množství leadů získaných z různých zdrojů.

Kalendář

V přehledném kalendáři si snadno vyberete příslušný týden, den i hodinu a zaznamenáte veškeré potřebné události, které následně můžete sdílet se svým teamem.

Díky kalendáři jsou:

  1. Veškeré aktivity plánované v rámci CRM na jednom místě.
  2. Jednotlivé aktivity barevně odlišené, možnost přeplánovaní formou drag&drop.
  3. Integrovaná všechna nejpopulárnější kalendářová řešení – MS Outlook, Google Kalendář, iCloud Kalendář.
  4. Oboustranně synchronizované aktivity (v případě že má uživatel Windows).
  5. Možné náhledy na konkrétní aktivitu jednoduchým proklikem.

Reporty

V reportech se podíváte na analýzu prodeje a můžete zhodnotit vše, o čem je třeba mít přehled, když podnikáte, např. úspěšnost marketingových kampaní.

Tip: V SugarCRM můžete snadno sledovat, jak si váš podnik vede v reálném čase. Víte, které statistiky byste si měli pohlídat?

Nabídky

V rámci karty Nabídky můžete nejen tvořit nabídky s pomocí katalogu vašich produktů, ale rovnou i vytvářet faktury nebo posílat dokumenty zákazníkovi přímo pomocí CRM systému.

V nabídkách jsou:

  1. Vzhled i jednotlivé parametry jednoduše nastavitelné dle zákazníka či přímo zákazníkem.
  2. Široké možnosti grafické vizualizace dat za jednotlivce nebo obchodní tým – co je ve hře, kde a v jakých fázích.
  3. Rychlé volby pro přímé generování do pdf nebo odeslání emailem klientovi.
  4. Nastavení schvalovacích procesů – pokud je nutné schválení výše slevy nadřízeným apod.
  5. Opět jako v předchozím případě – každý vidí jen to, co má vidět (zvládnutá přístupová práva).

E-maily, hovory, schůzky, úkoly a poznámky

Tyto nástroje vám spolu s kalendářem umožní organizaci projektů a pomohou vám se správou leadů. Například v rámci schůzek můžete vytvořit novou schůzku, naplánovat její téma, stanovit dobu trvání, určit typ schůzky a přiřadit účastníky. Na pravé straně pak najdete přehled naplánovaných schůzek.

  1. E-maily lze opět integrovat na nejpoužívanější e-mail klienty. Lze odesílat/odpovídat přímo ze SugarCRM nebo ze svého klienta, s tím že SugarCRM automaticky ukládá.
  2. Veškerá důležitá komunikace pod jednou střechou s propojením na konkrétního klienta a případ.
  3. Kompletní správa hovorů (platí to samé jako u mailů) s možností integrace na tel. řešení dle zákazníka (Avaya, Daktela…) a automatické ukládání hovorů.
  4. Opět stejně jako všude, důsledně řešená přístupová práva stejně jako možnost něco stáhnout nebo vymazat – jednoduše předatelná agenda v případě personální obměny.

Nejlepší je vlastní zážitek:

Vyzkoušejte si SugarCRM DEMO Používání SugarCRM je intuitivní a se systémem se zvládne seznámit úplně každý. Kdyby se přesto vyskytl nějaký problém, rádi vám poradíme a vše společně vyřešíme. Neváhejte nás proto kontaktovat a domluvte se s námi na vyzkoušení SugarCRM. Pokud přemýšlíte, zda CRM systém vůbec potřebujete, přečtěte si, s čím vám CRM systém může pomoci.

Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci?
Napište nám! kontaktujeme vás obratem, a to nejpozději do 24 hodin.
Zjistěte jak pomůže SugarCRM vašemu podnikání
Partner pro Váš byznys
Světová špička mezi CRM
Možnost integrace
Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci?
Napište nám! kontaktujeme vás obratem, a to nejpozději do 24 hodin.
Vaše zpráva
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.
Vaše data jsou chráněna