Chcete vědět, jak zvýšit své prodeje s pomocí CRM systému? Přijďte na náš webinář

Spolu s vyvíjejícími se technologiemi se z prodeje stává čím dál tím větší věda. Jakkoliv dobrá cena a kvalita produktu stále představují důležité faktory při jeho prodeji, nejsou to již faktory dostačující. Kvalitní produkt svůj prodej sám bohužel nezajistí.

Většina podnikatelů se musí dennodenně potýkat s obrovskou mírou konkurence. Důležitým nástrojem se v kontextu současných technologií stává CRM systém

O tom, jak lze s jeho pomocí zvýšit své prodeje a získat před konkurencí náskok, bychom rádi pohovořili na našem online webináři. Ten se uskuteční 14. 4. 2021 od 10 do 11:00. Zaměříme se v něm na konkrétní příklady z praxe a bude prostor i pro dotazy. Pokud vás tedy téma zajímá, určitě se k nám připojte.

 

Co je CRM?

CRM je zkratkou pro anglické Customer relation management. V češtině se tato oblast nazývá Řízení vztahu se zákazníky a jedná se o proces podporovaný databázovou technologií, který umožňuje shromažďovat, zpracovávat a využívat informace o stávající i potenciální klientele. V praxi se jedná o technologický prostředek, který vám mimo jiné pomůže zjistit, kdo je Vaše cílová skupina a jak tato skupina přemýšlí. Na základě toho zjistíte, co Váš zákazník opravdu chce. Docílíte toho, že bude spokojený a bude se k Vám chtít vracet. Zároveň určíte, kde získávat zákazníky nové a jakým způsobem je oslovovat.

CRM zároveň pomáhá optimalizovat i interní procesy. Díky komplexním analýzám tak můžete lépe řídit svůj obchodní tým a mít přehled o veškerých transakcích. 

 

Cloudové služby pro CRM

Ačkoliv výhody CRM systémů jsou již delší čas známé, v minulosti se k jejich využití neuchylovalo velké množství firem. Důvodem byly náklady a jeho obtížná dostupnost. Pro provoz CRM systému totiž firma zpravidla musela mít své vlastní IT oddělení, což si většina menších a středních společností nemohla dovolit.

Revolucí v oblasti CRM řešení představovala implementace cloudových služeb. Ty umožnily outsourcování CRM systémů. V současnosti tak firmy nemusí vlastnit IT oddělení, aby mohly využívat CRM. CRM se díky cloudu staly dostupnějšími i pro malé firmy, které by si je jinak nemohly dovolit.

S cloudem se zároveň pojí další výhody. Díky outsourcované softwarové základně uživatelé mohou program používat nezávisle na konkrétním zařízení. Co to znamená? S CRM analýzou můžete přes cloud pracovat jak v kanceláři, tak na telefonu či na domácím počítači. Není potřeba nic instalovat a potřebné informace jsou dostupné nonstop. 

Cloudové řešení však není určené pouze pro menší firmy či živnostníky. Větší společnosti díky němu nemusí již financovat interní IT oddělení a ušetřené prostředky je tak možné investovat tam, kde se skutečně vyplatí. Kombinace CRM a cloudu tak mnohonásobně zvyšuje potenciální výdělek firmy.

 

Jak CRM systém funguje?

CRM systém funguje na základě Vaší dosavadní obchodní strategie. Jejím cílem zpravidla není její zrušení, nýbrž analýza dosavadních argumentů. Díky té je možné objevit, jaké strategie fungují a jaké ne. Ty vhodné lze pak rozvinout dál. Na základě CRM tak věnujete energii a finance pouze tam, kde se skutečně vyplatí.

 

CRM otevírá využití dalších technologií

S implementací CRM to však zpravidla nekončí. Naopak. CRM otevírá možnosti pro využití dalších technologií, které dále pomohou optimalizovat prodej. Nejčastěji se jedná o oblast akvizice nových zákazníků, zejména v oblasti telemarketingu.

Technologie umožňují propojovat CRM systémy a telemarketingové databáze. Cold callingová akvizice je tak skutečně cílená: operátor má k dispozici klíčové informace o zákazníkovi. Zákazník je proto osloven na základě validních argumentů. To vede k jeho maximální spokojenosti a pravděpodobnost, že bude akvizice úspěšná, je vysoká.

 

Pozvánka na webinář CRM

Zaujala vás možnost využití CRM? Chtěli byste se o tomto systému dozvědět více? Připojte se na náš online webinář, který bude probíhat 12. 4. 2021 od 10:00 do 11:00

Dozvíte se na něm mimo jiné, jak CRM vypadá v praxi. Pro uživatele jsou totiž jeho funkce zpravidla optimalizované tak, aby mu ukazovaly primárně relevantní informace pro jeho oblast. 

 

1) Markeťák na nástěnce vidí:

  • průběh a úspěšnost kampaní
  • vyhrané obchody podle zdrojů (web, cold calls, emailová kampaň)
  • nové leady
  • své nadcházející schůzky
  • své úkoly


2) Obchodník na nástěnce vidí:

  • své rozjednané obchodní případy
  • výkon za minulý kvartál + rozpad na produktové kategorie
  • cíl na tento kvartál + jeho plnění
  • nadcházející schůzky
  • nezaplacené faktury pod svými klienty
  • úkoly
  • hořící termíny (obchody s blížícím se datem uzavření)
  • oblíbené kontakty + poukázat, že je snadné v nich vybírat v mobilní aplikaci a rovnou volat


3) Obchodní manažer na nástěnce vidí:

  • největší aktuální rozjednané obchodní případy
  • nabídky ke schválení
  • cíl na tento kvartál pro svůj tým + jeho plnění
  • nadcházející schůzky
  • zadané úkoly do týmu a jejich stav
  • výkon týmu za minulý kvartál + rozpad na produktové kategorie
  • fakturace za tento rok po měsících 

Máte-li zájem zúčastnit se webináře na toto téma dne 12. dubna od 10:00 do 11:00, napište nám na snidane@algotech.cz.
 

Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci?
Napište nám! kontaktujeme vás obratem, a to nejpozději do 24 hodin.
Zjistěte jak pomůže SugarCRM vašemu podnikání
Partner pro Váš byznys
Světová špička mezi CRM
Možnost integrace
Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci?
Napište nám! kontaktujeme vás obratem, a to nejpozději do 24 hodin.
Vaše zpráva
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.
Vaše data jsou chráněna