SugarCRM byl jmenován nejlepším prodejcem v Constellation shortlist ™ ️pro automatizaci marketingu B2C pro malé a střední podniky. Jeho výhodou je zapojení umělé inteligence a strojového učení, které mimo jiné vedou k pokročilé automatizaci a kvalitnímu reportování. Čím dalším si vítězství zasloužil?
Společnost SugarCRM oznámila ve třetím kvartále roku 2021 zařazení svého SW řešení „Sugar Market“ do seznamu ShortList™ pro automatizaci marketingu B2C pro malé a střední podniky společnosti Cosntellation.
A to díky vynikajícím výsledkům napříč širokým spektrem vlastností jmenované platformy: od výrazného zapojení algoritmů umělé inteligence (AI) a strojového učení (ML), po poskytování nástrojů pro analýzu dat a optimalizaci kampaní, které synergicky napomáhají řízení vztahů mezi podniky a koncovými zákazníky (B2C), jež jsou klíčové pro úspěšné podnikání.
„Získání hned dvou zařazení v seznamu Constellation zpětně vypovídá o našem závazku usnadnit podnikům a marketérům složitou práci zjednodušováním komplikovaných problémů,“ říká Christian Wettre, viceprezident a hlavní manažer společnosti SugarCRM. „Jsme hrdí na to, že můžeme nabídnout přední řešení marketingové automatizace řízené umělou inteligencí, které umožní B2C organizacím vytvářet náhledy – řízené strategie zapojení zákazníků, které mají přímý dopad na příjmy a růst podniků,“ dodává.
Ve zprávě ShortList viceprezidentka společnosti Constellation Research a její hlavní analytička Liz Millerová uvádí, že organizace B2C pro malé a střední podniky hledají snadno použitelná funkční řešení marketingové automatizace s vlastnostmi a funkcemi, které mohou růst spolu s podnikáním a zákazníky, aniž by bylo třeba velkých investic do IT infrastruktury, vlastních vývojářů nebo velkých nákladných specializovaných týmů, které by zprovoznily konkrétní systémy a kampaně.
Hrubá data jsou stejnou měrou klíčová pro velké společnosti i pro malé a střední podniky – čas a úsilí potřebné k přeměně dat na potřebné výstupy mohou být často klíčovou výzvou, o jejíž překonání marketéři usilují pomocí důmyslných nástrojů automatizace.
Sugar Market se s těmito a dalšími výzvami vypořádává pomocí specializovaných sad nástrojů, které zahrnují intuitivní kompilátory kampaní, pokročilou automatizaci a nejkvalitnější reportování. Nové modely umělé inteligence poháněné SugarPredict poskytují spolehlivou kvalifikaci vedení a mohou pomoci zvýšit příjmy tím, že přesně předvídají pravděpodobnost přeměny leadů na marketingově kvalifikované leady a určují vyhlídky stanovení prodejních priorit. Inovativní a na míru předem nakonfigurované algoritmy AI povyšují automatizaci marketingu v ohledech zlepšení výkonnosti a předvídatelnosti na zcela novou úroveň.
Constellation Research radí vedoucím představitelům v oblasti využívání moderních technologií k dosažení transformace obchodních modelů a zefektivnění podnikových procesů. Produkty a služby uvedené v ShortList splňují potřebná kritéria stanovená na základě dotazů klientů, rozhovorů s partnery, referencí zákazníků, projektů výběru prodejců, podílu na trhu a interního výzkumu. Portfolio se aktualizuje alespoň jednou ročně, popř. průběžně dle rozhodnutí analytiků na základě tržních podmínek.
SugarCRM nabízí řešení, pomocí kterého marketingové, prodejní a servisní týmy získávají přesnou a jasnou představu o každém zákazníkovi, aby pomohly podnikům dosáhnout nové úrovně výkonnosti a předvídatelnosti. SugarCRM je platforma, která usnadňuje těžké věci.
Tisíce společností ve více než 120 zemích celého světa dosahují vysokého ohodnocení tím, že jednoduše nechají platformu SugarCRM dělat svojí práci. Společnost je podporována Accel-KKR a její sídlo se nachází v Silicon Valley v Kalifornii.
Nezapomeňte se podívat, jak vám s implementací SugarCRM můžeme pomoct v Algotechu. Domluvte si s námi konzultaci, rádi vám poradíme.