Uvažujete o vyzkoušení demo verze SugarCRM, ale obáváte se, že zorientovat se v systému bude obtížné a zdlouhavé? Není třeba mít strach. Uživatelské prostředí SugarCRM je přehledné a orientace v něm snadná. Přesto jsme pro vás připravili návod, aby vaše seznámení s DEMO CRM proběhlo ještě rychleji.
Na horní liště můžete najít následující karty či záložky: společnosti, kontakty, obchody, leady, kalendář, reporty, nabídky, dokumenty, e-maily, hovory, schůzky, úkoly, poznámky a předpovědi. Karty jsou uspořádány dle námi uváděného výčtu.
Název vám napoví, co pod danou kartou najdete. U každé karty se navíc nachází šipka směřující dolů, po jejímž rozkliknutí se vám otevře seznam s dalšími možnostmi. Pokud rozkliknete například šipku karty Společnosti, v liště se vám objeví mimo jiné možnost vytvoření nové společnosti nebo jejího importování.
Co skýtá hlavní obrazovka:
Podobný design prostředí jednotlivých karet vám usnadní orientaci. Podívejme se na to, co jednotlivé hlavní karty obsahují.
V kartě Společnosti naleznete přehled veškerých společností uložených v SugarCRM DEMO. Uvidíte seznam jejich jmen a kontaktních informací, ale i například datum vytvoření záznamu o společnosti. Můžete se podívat také na přehled nedávných interakcí s jednotlivými společnostmi.
Karta společnost tedy:
1. Nabízí pohled na zákazníka ze všech potřebných úhlů na jednom místě:
2. Zobrazuje kompletní historii na jednom místě.
3. Umožňuje jednoduchou orientaci i předání v případě personální změny.
4. Generuje grafické výstupy (dashboardy vpravo) – jednoduše upravitelné uživatelem.
5. Chrání přístup k citlivým údajům společnosti – konkrétní osoba (obchodník) vidí jen to, co má přímo dovoleno, včetně (ne)možnosti exportu dat či logování jednotlivých aktivit v rámci CRM.
Ve složce kontaktů najdete detailní informace o uložených kontaktech a jejich interakcích na sociálních sítích. Kliknutím na kontakt si pak zobrazíte doplňující informace jako nedávné schůzky, úkoly, hovory a další.
V kartě obchody najdete obchody s jednotlivými společnostmi. V několika sloupcích se vám zobrazí název obchodů a společností, stav obchodů, pravděpodobný zisk a řada dalších. K jednotlivým obchodům můžete navíc přiřazovat, o jaký typ obchodu se jedná.
Funkce Leady vám umožní třídit leady a vyselektovat cílovou skupinu dle vašich kritérií. Díky přehlednému grafickému zobrazení navíc snadno porovnáte množství leadů získaných z různých zdrojů.
V přehledném kalendáři si snadno vyberete příslušný týden, den i hodinu a zaznamenáte veškeré potřebné události, které následně můžete sdílet se svým teamem.
Díky kalendáři jsou:
V reportech se podíváte na analýzu prodeje a můžete zhodnotit vše, o čem je třeba mít přehled, když podnikáte, např. úspěšnost marketingových kampaní.
Tip: V SugarCRM můžete snadno sledovat, jak si váš podnik vede v reálném čase. Víte, které statistiky byste si měli pohlídat?
V rámci karty Nabídky můžete nejen tvořit nabídky s pomocí katalogu vašich produktů, ale rovnou i vytvářet faktury nebo posílat dokumenty zákazníkovi přímo pomocí CRM systému.
V nabídkách jsou:
Tyto nástroje vám spolu s kalendářem umožní organizaci projektů a pomohou vám se správou leadů. Například v rámci schůzek můžete vytvořit novou schůzku, naplánovat její téma, stanovit dobu trvání, určit typ schůzky a přiřadit účastníky. Na pravé straně pak najdete přehled naplánovaných schůzek.
Vyzkoušejte si SugarCRM DEMO Používání SugarCRM je intuitivní a se systémem se zvládne seznámit úplně každý. Kdyby se přesto vyskytl nějaký problém, rádi vám poradíme a vše společně vyřešíme. Neváhejte nás proto kontaktovat a domluvte se s námi na vyzkoušení SugarCRM. Pokud přemýšlíte, zda CRM systém vůbec potřebujete, přečtěte si, s čím vám CRM systém může pomoci.