Kvalitní a promyšlený marketing je jedním z klíčů k úspěšnému podnikání. Tím, že do něj zapojíte CRM systém, můžete jen získat. Jak Vám CRM zvýší prodeje a usnadní budování vztahů se zákazníky? Podívejte na funkce, které v marketingu určitě využijete.
Leady jsou potenciální zákazníci Vaší firmy, kteří nějak reagovali na Vaše služby či produkty. Získat je můžete různými způsoby, jako například přes webové formuláře, stažením e-booku, soutěží či pomocí sponzorovaného příspěvku na Facebooku.
CRM systém Vám umožní leady spravovat a usnadní jejich konverzi. Každý lead bude přidělen příslušnému týmu, který uvidí, o jaké produkty se potenciální zákazník zajímal. Kvalitní CRM navíc budete moci integrovat například se službou leady.cz, která slouží k získávání kontaktů z Vašich webových stránek.
Tip: Které další funkce by Vám měl CRM systém nabídnout? Přečtěte si, bez jakých 7 nástrojů se Vaše CRM neobejde.
Správa kontaktů se může zdát jako banální nástroj, ale opak je pravdou. V CRM si můžete uložit nejen kontakty na klienty, jako je e-mail či telefon, ale i maličkosti o předchozích uzavíraných obchodech, jako třeba že klient vždy vyžaduje nějakou slevu. A právě díky těmto maličkostem si zákazníka můžete získat. CRM za Vás navíc pohlídá, jestli nějaký kontakt nemáte v systému dvakrát.
CRM Vám nabídne i řadu nástrojů na vytváření marketingových kampaní. Umožní Vám hromadné oslovování zákazníků více komunikačními kanály i definování cílové skupiny pomocí segmentačních kritérií.
Kampaně vytvořené s pomocí CRM tak budou mít tu výhodu, že budou lépe zacílené. Nestane se Vám ani to, že byste nabízeli určité zboží těm, kdo si ho již koupili. K dispozici totiž budete mít informace o předchozích nákupech, takže budete přesně vědět, komu co nabídnout.
V CRM softwaru si můžete stanovit sledovaná kritéria, na základě kterých budete vyhodnocovat úspěšnost. V rámci marketingových kampaní sledujte metriky jako počty otevřených e-mailů, prokliky a konverze.
Součástí úspěchu je i monitorování konverze zakázek. S CRM vysledujete, kde jste prvně získali kontakt na nového zákazníka a jaký marketingový postup byl použit. Porovnávat tak můžete efektivnost jednotlivých postupů a na základě získaných informací optimalizovat budoucí marketingové kampaně.
Není nad vlastní zkušenost. Přesvědčte se, že se softwarem jako SugarCRM je marketing jednodušší a efektivnější. Sugar CRM Vám nejen nabídne veškeré zmíněné funkce, ale i mnoho dalšího.Neváhejte a vyzkoušejte si demo.