Pokud Vaše společnost stojí před výzvou, zda a jaký CRM systém si pořídit a jak ho vybrat, jistě je pro Vás cena jedním z klíčových faktorů. Obezřetní byste však měli být u řešení nabízených zdarma – často se nemusí jednat o nejvhodnější nabídku z dlouhodobého hlediska a ve finále Vás může stát mnohem víc času a prostředků než byste si přáli.
Pokud si nejste jisti, jak Vaše společnost s CRM systémem bude fungovat, jaké nástroje a funkce budete potřebovat, možná Vás láká vyzkoušet systém, který je nabízený zdarma.
Přemýšlejte však, jestli bude tato nabídka pro Vás výhodná také v budoucnu, např.:
Věnujte výběru CRM systému čas, vyplatí se to. Je důležité si demo verzi systému opravdu pečlivě otestovat a vyzkoušet v konkrétních situacích. Nezapomínejte, že je to rozhodnutí, které bude Vaši firmu provázet řadu let a intenzivně ovlivňovat Vaši provozní efektivitu.
Kolik tedy stojí „zdarma“? Záleží na tom, co od systému očekáváte a kam směřuje Vaše firma. Pokud očekáváte 100% spolehlivost a kvalitu, vyplatí se do systému investovat. Přesto si před každou investicí důkladně promyslete svoje potřeby a požadavky, abyste tak docílili maximální spokojenosti.
A na závěr pro Vás přece jen něco zdarma máme. Vyzkoušejte bezplatně demo verzi CRM systému Sugar, abyste zjistili, kolik toho pro Vás profesionální systém může udělat, a byli si svou případnou investicí naprosto jistí.