CRM na míru – co to je a proč se vyplatí

91 % firem s 10 a více zaměstnanci používá CRM systém. Podle výzkumu webu Fortune Business Insights do roku 2028 dosáhne hodnoty 128,97 miliardy dolarů. Každý dolar investovaný do CRM vydělá skoro devět dolarů nazpátek (dle společnosti Nucleus Research). Jaký je ale rozdíl mezi CRM šablonovým a personalizovaným? Vyplatí se si za personalizaci připlatit? A jaké konkrétní výhody z toho plynou?

Co to je CRM?

CRM (customers relationship management) systém, jak asi všichni víte, schraňuje data o vašich klientech za účelem poskytování lepších služeb. Pamatuje si, jaké technické problémy měl konkrétní klient v minulosti, na základě jeho zákaznického chování dokáže určit, jaký produkt se pro něj bude hodit nejvíce. Ale hlavně, dokáže k nákupu přesvědčit ty, kteří teprve váhají.

 

Proč si pořídit CRM na míru?

Klienti v jednotlivých podnikatelských odvětvích se výrazně liší. Pokud prodáváte ocel, budete o svých zákaznících potřebovat vědět jiné informace, než když vedete velkou dopravní společnost. Personalizované CRM zajišťuje právě to. Celý systém nastavíme na základě důkladné analýzy vašeho obchodního procesu tak, aby vám naprosto vyhovoval. Systém je navíc možné kdykoliv přenastavit, tudíž se nemusíte bát, že v případě budoucí optimalizace vlastních procesů se budete muset přizpůsobovat CRM. CRM na míru se i v budoucnu přizpůsobí vám.

 

Jak to děláme?

V Algotechu vycházíme především z dlouholetých zkušeností a znalostí obchodních procesů. Známe specifika jednotlivých průmyslových odvětví a víme, co mohou firmy v nich podnikající potřebovat. Navíc pracujeme s velmi flexibilní platformou SugarCRM, která má již více než 10 milionů uživatelů po celém světě. Snad ani není třeba dodávat, že za více než 10 let působení na trhu jsme nasbírali mnoho cenných zkušeností a úspěšně dokončili celou řadu projektů.

 

Běžné CRM vs. personalizované CRM

Většina CRM systémů se snaží procesy práce se zákazníky rozdělit podle jejich velikosti a oboru podnikání. Takové CRM systémy pak pracují podle předem vytvořených šablon, které vyhovují průměrným zákazníkům. My si ale uvědomujeme, že to není dost dobře možné. Koneckonců, chtěli byste mít řešené své procesy řešené jaké každý druhý průměrný zákazník? Rigidně vytvořené systémy vám velmi často poskytují úplně jiné informace než ty, které byste skutečně potřebovali.

Nic jako „typická firma“ totiž neexistuje. Z vlastní praxe víme, že ani dvě firmy v jednom oboru nejsou stejné.

 

CRM na míru a rychle

Možná si říkáte, že vývoj CRM systému na míru musí trvat velmi dlouho. Opak je pravdou. Díky týmu zkušených konzultantů, zvládneme analýzu vašeho obchodního procesu za velmi krátkou dobu. Navíc máme dlouholeté know-how, které je ještě umocněno vzájemnou kooperací jednotlivých projektů naší firmy. V neposlední řadě je třeba zdůraznit, že váš systém nestavíme od nuly. SugarCRM je kompletní, fungující systém. My ho dokážeme nastavit tak, aby vám stoprocentně vyhovoval.

 

Shrnutí

Stále váháte? Pojďme si ještě jednou přehledně shrnout všechny výhody, které vám personalizované CRM přináší:

  • Pomáhá vylepšit vztah s klientem – osobní přístup v komunikaci, personalizovaná reklama atd.
  • Propojuje marketingové a prodejní oddělení – jednotný firemní software napomáhá rychlé a efektivní komunikaci
  • Umožňuje dlouhodobé sledování úspěchů – můžete si velmi přesně ověřit, zda plníte nastavené cíle, a to nejen v prodeji, ale i třeba v počtech prokliků na webové stránky

Pokud vaše firma ještě nepoužívá žádnou formu CRM systému (ať už personalizovanou, či nikoliv), měla by s tím co nejdříve začít. A to ne proto, že se jedná o celosvětový trend, ale protože CRM prokazatelně funguje. Dokonce i v cloudu! Domluvte si s námi konzultaci.

Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci?
Napište nám! kontaktujeme vás obratem, a to nejpozději do 24 hodin.
Zjistěte jak pomůže SugarCRM vašemu podnikání
Partner pro Váš byznys
Světová špička mezi CRM
Možnost integrace
Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci?
Napište nám! kontaktujeme vás obratem, a to nejpozději do 24 hodin.
Vaše zpráva
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.
Vaše data jsou chráněna