CRM systémy nepodporují pouze marketing a prodej – se správně zvolenými nástroji můžete dosáhnout i větší efektivity výroby. Jak? To se dozvíte v článku. Tak se pusťte do čtení, zjistěte, jaké funkce jsou Vám k dispozici, a optimalizujte svůj výrobní proces.https://www.algocrm.cz/reference/
Do produktového katalogu si můžete zaznamenat veškerý sortiment svých produktů. Snadno si tak o produktech dohledáte veškeré informace, které potřebujete. Chcete si ověřit výrobní cenu, technickou dokumentaci či materiály potřebné k výrobě? Není problém. Katalog pomůže nejen Vaší vlastní orientaci, ale také usnadní vytváření nabídek pro zákazníky.
Kvalitní CRM software Vám nabídne automatizaci celého obchodního procesu, od poptávky zákazníka přes výrobu až k prodeji. Věnujete se výrobě na zakázku? CRM se přizpůsobí celému procesu podle Vašich potřeb a zajistí efektivní výrobu. Zohlední a automatizuje veškeré kroky, které vedou k úspěšnému zhotovení Vašeho výrobku, jako je například schvalování nového výrobku technickým oddělením. Můžete využít nástroje cenotvorby i reportingu, díky kterému mají všichni zúčastnění přehled o průběhu zadaných činností.
Také by Vás mohlo zajímat: Co Vás bude stát CRM systém nabízený „zdarma“?
Díky šikovné integraci budete mít přehled o stavu materiálů na skladech. Nemusíte se tak bát toho, že by Vám materiály došly a vy jste museli výrobu přerušit. Zároveň budete informováni i o stavu výrobků, takže svým zákazníkům můžete poskytnout realistický odhad doby dodání produktů.
Chytré CRM bude možné propojit i s účetními systémy, jako je například Pohoda, ABRA, ERP Oracle a řada dalších. Faktury i další dokumenty budete moci mezi systémy vzájemně exportovat. Byť se tato funkce netýká výroby přímo, usnadňuje a urychluje celý proces. Efektivita výroby je tak daleko vyšší.
Výrobou to nekončí. Pro výrobní podnik není cílem jen vytvoření kvalitního produktu, ale především spokojenost zákazníka. Funkce požadavků Vám umožní vidět všechny požadavky zákazníků na jednom místě. Osoba pověřená řešením požadavku tak snadno pochopí, co zákazník vyžaduje.
V souvislosti s řešením požadavků můžeme zmínit i integraci IoT čidel. Pokud zákazník požádal například o servis Vámi vyrobeného produktu, řešitel požadavku může díky IoT čidlům získat například sériové číslo výrobku a na servis se řádně připravit.
Zaujaly Vás tyto funkce? Sugar CRM Vám je může nabídnout všechny. A pokud zatím váháte, není nic jednoduššího než si vyzkoušet naši demo verzi zcela zdarma, nebo se podívat, s kým už spolupracujeme.